Proces založenia spoločnosti si vyžaduje celý rad odborných úkonov, znalosť príslušných zákonov a najmä Váš čas. Ponúkame Vám preto založenie spoločnosti v priebehu 30 pracovných dní, presne podľa Vašich požiadaviek. Vy nám dodáte potrebné údaje a my vyhotovíme všetky dokumenty potrebné pre založenie Vašej novej spoločnosti.
Zastupovanie v daňovom konaní
V rámci zastupovania v daňovom konaní na základe splnomocnenia klientom, jednáme s daňovým úradom, vybavujeme žiadosti o predĺženie lehoty na podanie daňového priznania, zastupujeme klienta pri daňovej kontrole, poskytneme adresu pre doručovanie, zabezpečujeme odvolania, žiadosti o obnovu konania atď.
Registrácia platiteľov dane z príjmov, dane zo závislej činnosti, dane z pridanej hodnoty
Daňovník je povinný do 30 dní od svojho vzniku sa zaregistrovať na príslušnom daňovom úrade na účely platenia dane z príjmov, v prípade splnenia určitých zákonom stanovených kritérií je povinný sa zaregistrovať na účely platiteľa dane z pridanej hodnoty. Včasnú registráciu ako i potrebné náležitosti v rámci služby registrácie pripravíme na základe plnej moci klienta.
Mate záujem o službu?
Pre podnikateľov a obchodné spoločnosti vedieme podvojné účtovníctvo externe. Tiež vedieme podvojné účtovníctvo pre podnikateľov, ktorí majú záujem o podrobnejšiu účtovnú evidenciu. Vedenie podvojného účtovníctva ponúkame najmä pre mikro, malé a veľké účtovné jednotky. Vaše účtovníctvo bude spracované v súlade so všetkými platnými právnymi predpismi.
Vedenie podvojného účtovníctva zahŕňa
Vedenie účtovného denníka, hlavnej knihy
Vedenie pokladnice a bankových účtov
Vedenie prijatých a vystavených faktúr
Evidencia majetku a zásob
Sledovanie saldokonta dodávateľov a odberateľov
Pravidelný výstup z účtovníctva
Evidencia a zostavenie daňového priznania k DPH
Zostavenie daňového priznania k dani z príjmov PO
Vypracovanie ročnej účtovnej závierky (Súvaha, Výkaz ziskov a strát, Poznámky)
Zostavenie daňového priznania k dani z motorových vozidiel
Poradenstvo
Zabezpečenie auditu
Pomocné účtovnícke práce
Mate záujem o službu?
Poskytujeme kompletné spracovanie mzdovej agendy, ktorá zahŕňa výpočet miezd na základe podkladov od klienta, výpočet dane zo závislej činnosti a výpočet poistného na sociálne poistenie a verejné zdravotné poistenie.
Súčasťou mzdovej agendy je tiež vyhotovenie výkazov a ich následné odoslanie na príslušné inštitúcie. Spracovanie miezd je vždy v súlade s platnou legislatívou, všetky výkazy odosielame v elektronickej podobe a elektronicky komunikujeme aj so všetkými inštitúciami
Vedenie evidencie zamestnancov
Kompletné mesačné spracovanie miezd na základe prinesených podkladov od klienta
Prihlášky a odhlášky zamestnancov do poisťovní
Výpočet odvodov poistného za zamestnanca
Odosielanie mesačných výkazov, prehľadov do sociálnej a zdravotnej poisťovne, tiež na Daňový úrad
Zostavovanie príkazov na úhradu miezd a odvodov do poisťovní
Zostavenie a odosielanie ročného hlásenia o zrazených a odvedených preddavkoch
Zostavenie a odosielanie štvrťročných výkazov o zrazených a odvedených preddavkoch na daň zo závislej činnosti
Všetky úkony súvisiace so vznikom, zmenami a ukončením pracovného pomeru
Mate záujem o službu?